The Donut Library képek

Ha különleges helyet keresel – Pure. Coffe and more

Gödöllő vendéglátás terén szuperjó helyekkel rendelkezik. Az elmúlt évek során egyre több különleges hely nyitotta meg kapuit. Többek között az egyik ilyen a Pure. Coffe and more kávézó, ahol csokoládé-, és kávékülönlegességeket, illetve vegán süteményeket is kaphatunk.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Nem olyan, mint képzeltem – Sétány Étterem Csopak

Csopakon járva egy véletlen folyamán tévedtem be a Sétány Étterembe. A strand melletti étterem nagyon jó helyen van, és méretének köszönhetően igen sokan elférnek benne. Ránézésre megfelelő volt egy ebédre, így betértem.

Idilli környezetben a Szent Jakab forrás

Vászoly létezését már őskori, és középkori leletek is bizonyítják. A faluban több bővizű forrás is megtalálható volt már a régebbi időkben is. Máig legjelentősebb forrásuk azonban a Szent Jakab forrás, ahol kis tavat is duzzasztottak a helyiek. Ellátogattunk Vászolyra.

Daubner Cukrászda - II. kerület

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

A rejtélyes templom Bándon

A Bándon található Szent Anna-templomról, a falu kis méretéhez képest nem sokat tudni. Pedig ezekben a falvakban szájhagyomány útján mindenféle régi történetet hallunk általában. Sajnos a Szent Anna-templomról sem konkrét írásos, sem egyéb emlék nem maradt.

Frissítő pihenés a Laczkó forrásnál

A veszprémim Gulya-domb környékén nem csak kilátóval, tanösvénnyel, és a parkerdő szépségével találkozhatunk, hanem a domb lábánál a Laczkó forrással is. A forrásnál kellemesen felfrissülhetünk, de akár egy sütögetéshez is remek helyszín lehet.

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

A herendi porcelánkészítés rejtelmeit is megcsodálhatjuk

A herendi Porcelánmúzeum mellett nem csak kiállított darabokat láthatunk, de meg is nézhetjük a porcelánkészítés folyamatát. A minimanufaktúrába igazán érdemes betekinteni, hiszen olyan érdekességeket tudhatunk meg a gyár működéséről, és adatairól, amelyek megdöbbentőek lesznek.

Szabadulóélmények a Lockariumban

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.