1. kép

Liget Kávéház képek

Madarakat is leshetünk Csopakon

A Balaton élővilága rendkívül széleskörű, és sok fajt lehet, hogy nem is ismerünk. A Csopaki madárles, nem csak egy épület, hanem tanító tábláival remek kikapcsolódás lehet, akár a gyerekekkel együtt.

Nagyszerű darabok ma is a Vígszínházban!

Látványos, csodaszép, egy valódi építészeti remekmű – és akkor a különféle színdarabokat még nem is említettem. Ki ne emlékezne gyerekkorából A padlásra, a Pál utcai fiúkra vagy bármi hasonlóra, melynek fülbemászó dallamai, szövegei a mai napig itt csengenek füleinkben?

Tihanyi kálvária a Visszhang-dombon

A tihanyi Kálváriát a Visszahang dombon találjuk meg, az Echo étteremtől egy pár perces sétára. Nem csak történelmi emléke miatt érdemes ide feljönnünk, hanem a látvány miatt is.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!

A kilátás, amiről sokan nem tudnak – Filozófusok kertje

A Gellért-hegyről sokaknak a Citadella jut eszébe, azonban a hely nyugati oldalán egy kevésbé látogatott kertet találunk, amit 2001-ben hoztak létre. A kert nem csak csodálatos kilátást nyújt, hanem a benne található szoborcsoport igen egyedi alkotás, melynek sajátos üzenete jelentős kulturális szerepet tölt be.

Az Aranyember Útja Tanösvény a Tamás-hegyen

Balatonfüreden kanyarog a Tamás-hegyen az Aranyember útja, amely Jókai Mór regénye alapján kapta a nevét. Az útvonal nem túl hosszú, azonban megéri végigsétálni rajta, hiszen az érdekes információk mellett, végig remek kilátásban lehet részünk.

Nem a Balcsin kapod a legfrissebb halat – Lillafüredi Pisztrángtelep és Halsütöde

Lillafüred gyönyörű település a Bükk-ben, ahol már évtizedek óta foglalkoznak pisztrángtenyésztéssel. A Garadna-völgy ad otthon a máig működő telepnek, ahol életed legfrissebb halát fogod enni a telepen lévő halsütödében. Ezt garantálom.

Füredi korzó Fagyizó – A Balaton vagy az ország legjobb fagyija?

Több portálon is olvashatóak olyan cikkek, ahol a Füredi korzó Fagyizó az ország vagy a Balaton, vagy épp az Balaton északi partjának legjobb fagyizója. Utánanéztünk kicsit ennek az apró fagyizónak mi is. Az elmúlt években a fagyizó több címet is bezsebelt valamelyik kézműves remekműjével.

Az örvényesi lakosok kedvenc víznyerő helye

A Pán-forrást Örvényesen találhatjuk meg a Hősök parkja támfalnál, a templom előtt. A forrás, bár nem bevizsgált vizű, a környékbeliek és az átutazók egyik népszerű víznyerő helye. Sokan töltik meg itt kulacsukat, mielőtt továbbindulnak.

Kerüld el az Augusztus 20-ai giga dugót, mutatjuk a titkos utakat

Ha az Augusztus 20-ai hosszú hétvégén a Balatonnál voltál, ahogy valószínűleg mindenki Budapestről, valószínű, hogy dugóra számíthatsz. Ha csak nem használod ezt a titkos utat, amit mutatunk!