Pizza Palazzo
Elegendő egy étteremben az étel minősége?
Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!
A felszolgálással kevésbé sikerült kiegyeznünk. Az étlapról nagy nehezen kiválasztva ételeinket éhesen vártuk a vacsorát. Egy calzone pizzát és egy hamis mátrai borzaskát választottunk. A borzaskához én szerettem volna köretként fél adag rizst és fél adag salátát, azonban ilyet nem lehet kérni. Ez már egy kicsit elcsüggesztett, hiszen nem értem miért, de elengedtem. A következő igen kellemetlen dolog a felszolgálás gyorsasága volt. A calzone pizzát körülbelül 10 percen belül megkaptuk, ami tök jó, lett volna, ha.. A borzaskámat nem 20 perccel később hozzák ki. Ez két okból sem megfelelő: mire megérkezik a másik étel a pizza teljesen kihűl, vagy ha a másik elkezd enni addig én nézzek magam elé? Egy étteremben mindig egyszerre illik kihozni a megrendelt ételeket, ha 2-en, ha 10-en vannak. Szerintem ez igen nagy hiba volt, pláne ilyen időintervallummal.
Ez sajnos még nem volt elég, mivel kiderült, hogy az amúgy kihűlt pizza, amit kihoztak nem is az volt, amit megrendeltünk. Teljesen más töltelék volt benne a kiválasztotthoz képest. Mivel már 20 perce megkaptuk, nem akartuk visszaküldeni. A helyzet az, hogy sajnos nem ez az első ilyen eset az étteremben, amikor eltévesztik a rendelést. Több alkalommal is előfordult már. Erre a jövőben jobb lenne, ha figyelnének, mert így lehet, hogy értékes vendégeket fognak elveszteni. Az egyetlen szerencséjük, hogy az ételek minősége kiváló. Minden étel finom, ízletes, adagra pedig nem spórolnak. Ez az, amiért szeretem a Pizza Palazzot és visszatérek újra és újra.