Melánia Cukrászda Gödöllő képek

A legenda nyomában, legendás ételekkel

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított geológiai bemutatóhelyen a Triász-tenger üledékeinek és a Föld tűzhányóműködésének több száz millió éves maradványait tekinthetjük meg.

Mosolygós sütemények, és kiszolgálás a Mosoly Cukrászdában

A veszprémi Mosoly Cukrászda, valóban a nevéből adódóan is, tényleg mosolyra készteti az embert. Ez a pici cukrászda az egészséges életmód követőinek, és az ételérzékenyeknek készült házi süteményeivel. Mi is szerettük volna kipróbálni, így édességvágyunkat ide mentünk el csillapítani.

Tihanyi Fazekasház szépségei

Tihanyban sok szép látnivaló van az apátságon kívül is. A település hagyományőrző házai, és utcái igazán rabul ejtik az embert. A Pisky sétány panorámája mellett, a Fazekasházba is érdemes benéznünk, máris mondjuk miért.

Kerüld el az Augusztus 20-ai giga dugót, mutatjuk a titkos utakat

Ha az Augusztus 20-ai hosszú hétvégén a Balatonnál voltál, ahogy valószínűleg mindenki Budapestről, valószínű, hogy dugóra számíthatsz. Ha csak nem használod ezt a titkos utat, amit mutatunk!

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más szemszögből, csak néhány szállingozó turista jelenlétében fedezhetjük fel a környéket.

Nem olyan, mint képzeltem – Sétány Étterem Csopak

Csopakon járva egy véletlen folyamán tévedtem be a Sétány Étterembe. A strand melletti étterem nagyon jó helyen van, és méretének köszönhetően igen sokan elférnek benne. Ránézésre megfelelő volt egy ebédre, így betértem.

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól megkomponált, esetenként igazi különlegességeket ehetünk. Ilyen gyöngyszemre azonban ritkán találunk, ahol a kulináris élvezet, elérhető áron, igazi mediterrán környezettel párosul.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Tihanyi kálvária a Visszhang-dombon

A tihanyi Kálváriát a Visszahang dombon találjuk meg, az Echo étteremtől egy pár perces sétára. Nem csak történelmi emléke miatt érdemes ide feljönnünk, hanem a látvány miatt is.