Szent Imre templom képekben

Gödöllői Arborétum

Kirándulni, sétálni egy nagyot, közben beszélgetni, vagy csak hallgatni az erdő csendjét… Ez csupa olyan tevékenység, mely testnek és léleknek egyaránt jót tesz; a Gödöllői Arborétum pedig tökéletes helyszín mindehhez.

A legenda nyomában, legendás ételekkel

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Balatonalmádi szuper strandja

A cím már sok mindent sejtet, hogy jó élményben volt részünk a Wesselényi strandon. Olyannyira, hogy másnap is idejöttünk strandolni. A strand tényleg megéri a pénzért, és máris mondjuk miért.

Tűztorony kávézó

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen rátalálhatunk, ha városnézés, vagy vásárolgatás közben megszomjazunk.

Kellemes csalódás a Tihanyi révnél, a Kompra Caféban

Nyáron meglehetősen sokszor jártam Tihanyban, főleg a révnél, mivel mindig a déli partról jöttem át. Így tehát elég sokszor elmehettem a kis kávézó mellet, ami nem más, mint a Kompra Café. Egyszer ettem is itt egy fagyit, az kifejezetten jó volt, majd rohantam is tovább. Emiatt nem nagyon tudtam szemügyre venni a helyet.

Kultúrális kikapcsolódás Balatonszárszón

Balatonszárszóról az embereknek általában két dolog jut eszükbe , Süsü  és Csukás pista bácsi a meseíró , vagy Magyarország egyik legjelentősebb költője József Attila . Most leginkább az utóbbival fogunk foglalkozni. A költő előszeretettel járt le Balatonszárszóra , hiszen egy elbűvölő balatoni kis faluról beszélünk , szóval érthető ,hogy a költőt is magával ragadta. Itt vesztette életét , sajnálatos módon vonatbalesetben 1937 december 3-án.

Az egyedüli katolikus templom Veresegyházán

Veresegyháza neve régi templomának színéről lett elnevezve, amely a mai Árpád-házi Szent Erzsébet-templom helyén állt. A templomot azóta lebontották, és helyére újat építettek. Veresen a mai napig ez az egyetlen római katolikus templom.

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

A Lepke Étterem Tihanyból

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.